Jeg synes lanseringen av den nye MetroBuddy tok litt av. Kanskje spesielt i Dagens Næringliv sitt bilag D2 som har noe av landets beste biljournalistikk med fokus på design og opplevelse.

Frontlyktene hinter til Lamborghini. Baken har hint av Ferrari, skriver journalist Karl Eirik Haug i  denne artikkelen i D2.

Joda, jeg forstår jo hva han mener. Men det utsagnet tyder like mye på vellykket promostrategi som vellykket bildesign. Bilen er dermed offisielt hypet. Det gjør ikke noe det. Men fallhøyden er stor. La oss være ærlige. Bilen er til forveksling lik det forrige versjonen. Designet er langt bedre. Men det er ikke sikkert andre enn oss som er godt trenet vil se de store forskjellene.

3286063645_1ecb21f204_b Men det er bra. La oss håpe hypen hjelper og bilen selger i bøtter og spann. Jeg har ikke prøvd den, men jeg er enig i at den ser kul ut. Og hvis jeg virkelig vil, ser jeg jo at frontlyktene har noen av de samme kantete trekkene som på Lamboen.

Men det må være lov å påpeke at lanseringen kanskje var litt opphauset?

Google AdSense – Automatic placement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *